vi skriker men håller för öronen

Jag tänker slåss nu. Jag kan inte förlora, bara vinna. Det är lika enkelt som att köpa en trisslott som man vet att det är vinst på. Varför ska det då vara så jävla svårt att lägga ut dom där 25 spännen?


Händer aldrig mer igen. Aldrig mer slingan, eller inte än på låång tid. Jag är en idiot men jag hatar inte mig själv.

Elin och jag var i stan idag, det var trevligt och hon övertalade mig att slå till på en gul klänning som jag ska ha på skolavslutningen. Nu fattas bara skor för det gör hela outfiten. Jag hörde dagens citat på Gina Tricot, sån grej man inte kan låta bli att snappa upp liksom..

Mamma och dotter vid underkläderna:
- oj, vilka trosor!
- jaa, men mamma, jag har ingen pojkvän att visa upp dem för...
- men det har du snart!
(medhåll från dottern)
Helt jäkla oslagbart.

Hittade dom där jordgubbshalsbanden som sofia har snackat sig hes på.. dom var lovely, ville köpa köpa köpa... jag tror att det kan bli ett missbruk. Jag undrar egentligen var gränsen för missbruk går. Kanske är det när man blir helt knäpp när man inte får det.. Fast då är jag multimissbrukare...^^ Av många grejer alltså.. Just nu är det "Highschool Stalker" med "Hello Saferide" och mangote..

Ska vara juniorledare från den 16:e till 21:e :D Faaaasiken va lovely :) Frida och Tom ska lära mig ALLT ! Sen lovade jag Frida o länka också, ska greja det imorgon ;) Längtar massor. Men det hindrar nog inte mig från grillkväll den 15:e... ;) Det ska bli en bra sommar, massor med nattdopp o fest med ricki <3


Te. Fast mangoteet är slut. skit.

(förresten, det blev inget bakande idag, jag är för lat...that's it. Ricki o jag kutar över till hemköp imon istället)

/majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0