utmanad

  • Jag dricker onaturligt mycket kaffe och te. Massor med mjölk som jag inte tycker om egentligen, men som är jättegott i te och kaffe.
  • Jag har skum musiksmak. Håkan Hellström i mix med Paris Hilton ska inte vara så vanligt tror jag.
  • Jag tycker om att titta på katter, inte att gosa med dom. Kan tycka att dom är lite äckliga ibland, men underbara på håll.
  • Jag är expert på att bränna pengar, fast jag försöker ge intrycket av att jag är en ordentlig människa som alltid planerar. Speciellt för mamma, som tillochmed går på det ibland.
  • När jag är deppig köper jag snygga underkläder. Glädjen kommer inifrån.

Blev utmanad och skulle skriva fem konstiga grejer om mig själv. Finns nog skummare grejer, men detta va det jag kom på nu.

Jag är irriterad. Dom har kopplat ut den stora stereon+högtalare, så jag fick försöka trixa ihop det själv. Vet att det är dumt för en tjej att säga att hon är oteknisk, men är det nåt jag är riktigt dålig på är det att koppla ihop saker (och få det att fungera). Nåja fick ihop det lite provisoriskt. Röd sladd i svart uttag och tvärtom, så fick jag iallafall en högtalare att fungera. Kommer ljud, men vettifan om det är så bra men men...

Dags att duscha.
/majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0