sing för da king

Löjligt egentligen, who cares om en gubbe som är känd bara för att han är född i en speciell släkt? Förlåt och all (nej inte all) respekt till dom som tycker om han...
Okej världen är full med sånna människor som lever på sitt efternamn, fast många gör ju mer av det liksom. Ta Paris Hilton till exempel, hon hade förmodligen inte varit känd om hon inte var hotellarvtagerska. Men jag är ganska impad endå, det första jag tänker på när jag hör Paris Hilton är faktiskt inte att hon är dotter till nån snorrik snubbe, nej, hon är/gör fan ALLT! Parfymer, kläder, skådis, musik.. jaa you name it! Kan inte vår kära kung göra lite sånt skoj också, och inte bara leva på apanasch (eller hur det nu stavas).. ???

Fast när jag tänker efter vill jag inte ha en kille som luktar som Carl Gustaf, och tanken på en P-rulle med namnet "one night in DROTTNINGholm" gör mig sjukt illamående... Kanske är kört för hans del egentligen, ingen vill lyssna på kungens mjukpop eller se honom spela in en skräckis (som om det inte vore nog att se honom i tv ibland liksom) Om man piffar till hans präktiga dotter kanske, eller varför gör inte Madde nåt mer än att shoppa och byta killar? Seriöst, hon kan va rätt glammig och tillochmed riktigt snygg ibland.. skulle inte vara alls svårt för henne o dryga ut shoppingkassan med lite egna inkomster....
Nog om kungafamiljen, dom är ganska trevliga endå, och vad hade Hey Baberiba varit utan dom?

/majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0