det är sommar

Efter Soliga Solveigs Släpiga Speach (som hon för övrigt lät lite bakis på) va det SLUT! Skolan alltså. Hade som vanligt en flummig avslutning med mitt flummiga klass, sen bar det av in mot stan för shopping o fika. Sen hade jag världens mysigaste natt på stranden.

Igår åkte andra halvan av familjen till USA. OHH HAPPY DAAAAY. Slängde äckelköttet som låg i kylskåpet och flyttade ner alla deras skor till garageingången. Nu är sju av åtta par mina på skostället.

Hejdåmiddag på Capri igår, stressigt trevligt och allmänt GÖTT :)

Nu vill jag inte sitta vid datan mer. Är svensk och därmed soldyrkare (till dom som känner mig behöver jag nog inte säga att jag legat och stekt och redan bränt mig). Ut i solen för fan. Det är ju asskönt vare sig man tycker det eller inte ^^ :P

Pussokramomassatafs!
/majsanbajsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0