det är en ny dag idag

Idag ska det bli en bra dag, igår fanns inte.

Det är snart sommarlov och det ska bli ett jättebra lov :) Måste bara shoppa skolavslutningsoutfit.. Vit sommarklänning, vita pumps står på önskelistan men man får ju se hur det blir med det.
Ska nog baka idag också, vi ska bara titta på film och fika imorgon på matten. Och jag har som vanligt i uppdrag att fixa fika eftersom min mobil ringer vid helt fel tillfällen.. Eller om jag ska baka tills skolavslutningen på torsdag istället.. hahah jaja det löser la sig, annars får det la bli hemköp-fika..


Kommentarer
Postat av: Frida

Tjao Katten!
Såå coolt att du har blogg! Kan jag ju följa dig på avstånd....;)
Du, gissa vem som ska staba Batik i år? Yes, that's right..moi..
Förresten, kolla in Facebook.com. Jag har blivit beroende..puss o tass på dig sis

2007-06-04 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0