vill somna och drömma

image2


har du valt din väg att gå?
ett mål att sikta på?
är du framme nu?


jag vill sova nu, helt slut.
det är mycket som får ett slut nu, imorgon är det nog sista gången vi ses, han där och jag.
har bestämt mig nu. ibland måste man nog göra saker man inte känner för. för sin egen skull. lite som en medicin, ta den bara, det är inte gott, men när du blir frisk kan du förstå och vara glad att du tog den.

det var en bra liknelse faktiskt, för det är lite som en sjukdom.

har gått förbi den rosa korken som ligger i rabatten utanför mitt hus flera gånger nu, orkar inte bara plocka upp den. den till sprayflaskan. ska ta ett kort på den imorgon, där den ligger. haha. typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0