tyst ffs

I haven't told you yet, I'm gonna be with you.
skedde en viss förveckling.

jag är riktigt stolt över mig själv, har sovit typ tre timmar inatt och lyckats hålla mig vaken hela dagen. mkt tack vare att jag hittade en klänning inne i stan som jag inte pallade prova. när jag kom hem upptäckte jag att den satt precis som jag ville att den skulle sitta :) Något som var väldigt störande dock var att ALLA killar som jag hörde på stan lät precis som en människa som jag helst inte vill tänka på. jag skojar faktiskt inte, till och med en gubbe på typ 60 lät som honom. PLEASE SHUT UP AND LEAVE ME ALONE.

Nu ska jag äta middag med mina föräldrar, vilket inkluderar att vara trevlig och sånt. Känner mej inte riktigt upplagt för det, men dom har så snuskigt god bulgur och soja-grej på punch... borde ha typ pizza eller nåt men neej tack!

Mohaha kom att tänka på min och malins specialare som vi beställde igår i stan... den var jättekonstig och luktade därefter. Den ligger numera på golvet i en av bussarna i linje 10.... ;)


Ha det göttans :)

Ett litet men sjukt underbart tips från mej. har tillbringat mååånga timmar där ;)
www.tjuvlyssnat.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0