surprise surprise :D

idag tog jag, frida och sofie oss ända ut till karlstorp och överraskade ricki. det var mysigt, hoppas han blev glad.
vi satt där på hans altan och åt tårta som han gjort heelt själv :) kom till värsta släktkalaset dock haha.

sen stannade vi till en stund i stan och kollade in rean på nilsons, och mina drömskor fanns i min storlek. något som är ännu mer mystiskt var att jag faktiskt hade pengar till dom :O:P självklart passade dom inte mig, även om 36:or brukar vara som gjutet på mig. fan fan fan.

jag  fryser och är rätt trött, skulle inte cyklat så jäkla långt men men..
orkar inte med att kolla på tv mer nu. det är ju helt otroligt hur man kan lyckas plocka fram ett bantningsprogram varje kväll.. För jo, jag är väldigt intresserad av hur man går ner ett 3 kilo i veckan, precis det vi alla behöver. Seriöst nu: Död åt tv3!


majsan är nervös nu, imorgon gäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0