såg mig omkring, men såg ingenting.

helt slut efter den här dagen, har vatt sjukt mkt folk på donkan. svett o rekord :) var jättevarm och trött när jag slutade, har sprungit omkring som en liten ekorre hela dagen. så jag var helt överlycklig över att ingen var hemma. slet av mig kläderna och bara la mig på golvet. VILA.

idag var ju en ny dag. jag skulle ju skita i han, men så ringer det och alla löften försvinner.
men jag är hellre med ellie, tro aldrig att jag väljer honom framför |Ellie  <3 | igen !

jag tror faktiskt att jag håller på att bestämma mig för en riktigt fin kille nu. vågar knappt prata med honom och känner knappt honom, men det är lite härligt faktiskt. det behöver inte alltid bli något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0