luddigt

allt är luddigt, allt har varit luddigt, lite avlägset och spontant idag. vaknade vid halvtio med ellie i andra sängänden. skratt, tårar, möten och telefonsamtal susade förbi i huvudet, luckor fylldes. ingen verkar ha märkt något och mitt huvud var antagligen på skaft när vi kom hem, för ellie hade väst "snygg räddning" då.'
åt frukost och sen åkte vi till stan för att hämta våra grejer och inom på jobbet för att lämna låskortet till sandra. det var pinsamt, fick snea blickar av chefen fast det var ganska roligt (eller mkt)när ellie vände sig om och var tvungen att förklara varför hon var alldeles lerig i rumpan ;)

sen träffade jag robin i stan, han är rolig (även om jag var nästan två timmar sen). tog en latte på donkan i stan.

har rett ut det mesta nu.



det är bra nu. är inte naken, är aldrig ensam med mig själv och det är skönt.


Nu kan det blåsa åt vilken håll som helst
För nu börjar allt om från noll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0