life is a nice mess, just how I wan't it to be.

Ganska sjuk dag igår. Helt jäkla död efter fyra o en halvtimme på donkan uan paus. Det var sjukt, kö till dörren oavbrutet, kände lite för att skrika att gästerna skulle dra åt helvete o lämna mig ifred haha(var väldigt kissenödig) :P

Jag och Ellie kollade klart på den sjuka snuskfilmen som vi hyrde i förrgår, seriöst jag mådde illa... Vi fick iallafall klart för oss att lebbporr är mkt bättre än bögporr...  Vi spolade fram lite, sen tog Ellie fram sin troffé från italien och så kommer jag ihåg att det var väldigt roligt resten av kvällen. Var med fyllingebarnen, dom var apagoa, och snälla o drog upp mig ur busken, jag kunde faktiskt ha dött. Tim var snäll också, efter lite tjat fick jag låna hans toa för jag va apakissenödig, sen hade han något starkt som jag shottade tills Ellie sa att det räckte.

morgonen inleddes med ett jävla oväsen från grannarna som körde med sin jävla trimmer. underbart sätt att vakna på. mamma kollade snettt på mig vid frukosten och påstod att jag hade pratat när jag kom hem, fast att hon inte hade orkat gå upp o kolla mig och det var nog ganska tur.

jobbar 16-20 ikväll, slipper ruschen :D ska nog måla mina naglar nu.




om jag blir miljonär på lotteri
ska jag köpa plastikkirurgi
tänk va snygg jag då skulle bli
/
JUMPER

sitter här o tittar på dej
ler mot dej
och skrattar åt mig



allt från mig just nu, får se när jag orkar blogga nästa gång. det är nästan lite sjukt att se hur många som brukar kolla den...:P
/majsan

Kommentarer
Postat av: sofia.

jag kollaR!!!!!!

2007-07-11 @ 02:04:43
URL: http://faktum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0