ledig in my ass

blev inte ledig idag, men det är okej faktiskt. ringde in mig vid halv tio... 12-17 pass är rätt sjyssta..
annars hade jag tänkt mig en sån där ta-hand-om-mig-själv-dag. fotbad, massage, ansiktsmask, you name it.. shit va sugen jag blir nu. det får jag la göra imorgon.. jag har lugna dagar nu, ska verkligen ta igen missad sömn, nykter tid och vara extra snäll mot mami.

det var ett skitprogram på tv igår. jag tittade inte på det, för jag tyckte att titeln sa allt. "jag vill vara anorektisk", hette det och det var väl några tjejer som var så sjuka att dom inte fattade det själva. självklart kan jag hålla med om att anorexi är en livsstil, men jag har vääääldigt svårt att tro att man vaknar på morgonen och tänker; "hm, idag tror jag att jag ska vara lite anorektisk!" dessutom är det nog man själv som gör det till en livsstil (en jävligt tråkig sådan).

however, sånna skitprogram ligger i tiden, det är sjukt trendigt. antingen ska man vara jättefet och bantas ner eller så ska man vara jättesmal och folk runt i sverige ska kunna frossa i bilderna. that's tv helt enkelt.

Nej, jag citerar Sofie; "kolla på "anders och måns istället!" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0