först jobba, sen mysa. (?)

sitter o myser med min nya svarta filt omkring mig. hade nog velat sitta så hela dagen. insvept i en filt, titta på en dålig film, mysa med en fin människa. mina fötter känns isiga och jag börjar längta allt intensivare till värmen. Mallorca. ah.

jag ska snart dra till donken, åker om en halvtimme så att jag är där typ en halvtimme innan. rätt mysigt faktiskt, har ändå inget att göra hemma. ingen annnan är vaken. dessutom slipper jag få blickar när jag kommer inrusande genom dörren typ två minuter innan jag börjar. jag hinner ifaktiskt inte byta om på den tiden.

fixade mej med flit bara för att jag inte skulle falla för frestelsen att krypa ner i sängen igen... varm, skön och mjuk. tittar på den nu, på det inbjudande täcket. ahh kolla hjärtanen, min säng tycker om mig. och jag tycker vääldigt mycket om den också. det är kärlek och i kärlek måste man ge varandra tid... åtiminstone fem minuter. bara en liten stund i rislampans sken.... gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0