DET ÄR EN KILLE.

har jobbat fem dgr i streck nu. har jag sagt det förresten? ;) iallafall har jag slutkörd och tycker att det ska bli rätt gött med tre dagars ledigt. kommer dock sakna donkans underbara latte, jag lovar den är bäst! får se om jag tassar in någon dag... ;) även om det är rätt trevligt att jobba och dalta med bortskämda snorungar som skriker att dom vill ha nuggets med currysås hela dagarna, kan jag bli rätt irriterad ibland.

seriöst, vi lever faktiskt på 2000- talet. "det är en kille som ska ha happy-mealet" tillägger föräldrarna menande.
"har ni någon kill-leksak?"
URSÄKTA?! hörde jag rätt eller ser dom lille snorige pontus (som för övrigt är typ fyra) som ett kön?! (detta säger jag självklart inte högt)

den sura blonda tjejen i kassan, som av namnskylten att döma heter maja, hör nog inte.
men hon slänger ändå upp något som ser ut som ett mordvapen i lila plast på brickan och gormar till den ca en kilometers långa kön att hon kan hjälpa nästa. Alva, vars föräldrar har rusat fram till kassan, får också det plastiga föremålet i sin happymeal och slår förtjust sin pappa med det.
vad synd, alva blir nog lesbisk, hon tyckte ju det var rätt kul, och klagade inte fastän hon fick ett SVART.

ojojoj vad argt det blev nu :P skulle kunna hålla på hur länge som helst, bara för att störa dom som tycker att jag överreagerar...
borde jag tillägna min kära syster detta blogginlägg? hon är grym frida :) saknar henne vääldigt mycket <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0