då hjälper det inte att springa.

är inlåst på något sätt. det är så märkligt när man vet att man bara kan öppna ytterdörren och bara springa iväg. men vad vill jag springa ifrån? mitt rum, mitt hus, mitt liv, mig själv? mitt beteende? då hjälper de inte att springa. snarare stanna inne, dra ut jacket, stänga av mobil och msn och bara grubbla hur man ska bli av med sig själv.
jag orkar inte ta itu med mig själv. jag är ett ostädat rum.
jag tittar ut över röran, massa saker men inget jag känner något särskilt för. mest papper, kuddar och kläder.
men om jag har så mycket kläder; varför känner jag mig så naken?
men om jag har så mycket kuddar; varför gör det då så ont att bli knuffad?

städa. städa är lösningen. desificera.



det ser okej ut idag, ska ringa ellie om en stund, vill ju inte väcka henne ;)
jag ska ha cred för att jag reparerade min dator själv, jag är inte oteknisk, bara ointresserad och ointresse är inget man föds med, utan föds in i. drömde faktiskt att jag snickrade inatt :)

rixfm på torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0