badväder?

Igår bestämde jag och ellie oss för att vi skulle bada idag. Det var under ett samtal som innehöll rätt mycket "hata Sverige", "Sunny beach" och "jävla regn". För övrigt blixtrade det utomhus.. först mysigt, sen blev det lite obehagligt, vi ska inte dö på det sättet...:P

Sen myspratade jag med elin tills jag höll på o svimma av trötthet, hittade inga tändstickor, så det var mörkt men mysigt.

Drömde konstigt inatt, massa bigmac, plusmenyer och glas... Jag antar att det är nån form av arbetsskada som uppkommer när man rabblar hamburgare och sånt på automatik fyra dgr i streck... ;)

Gissa vem som har föräldrar som åker till Norge nästa vecka...? Mohahah detta är äkta glädje. Tror ni jag fick höra massa förmaningar eller vad?! men allvarligt, det rör mig inte i ryggen...


Goda nyheter, det ösregnar inte längre :D (bara lite) Ska träffa smellinor vid halv två och då ska min nya bikini fan invigas... sen får vi ju se hur det blir med tältningen ikväll.. Gud, snälla sluta pissa på mej. (sry till dom religiösa..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0