ah, livet är skönt

jag ska sluta försöka ens. livet är till för att levas. varför ska man hindras från att göra det man vill? bara för att man ska vara så jäkla snäll hela tiden?
nej majsan ska använda sina söta små vassa armbågar genom livet, det är då det blir kul. om jag slå nån i magen får dom skylla sig själva (oj vad ego det lät).
vad jag menar är nog att man får sätta sig själv i första rummet ibland för att livet ska bli kul. det är inget fel med att vara en attentionhore så länge man tänker på andra också..

hur som helst så har jag studsat på moln hela dagen, kvällen ännu bättre...ih, det var ju bara några blickar, små leenden. betyder NADA (för andra)

semestern är slut, mami och stefan kommer hem snart. det har varit trevligt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0