34 000, sen är lyckan din

yes, kan du punga ut med 34 000 spänn kan du få nya snygga bröst och därmed bli en lyckligare människa, övernattning, narkos, resa mm ingick också :D annonsen stod i hallandsposten.
allvarligt här nu, ta er en funderare. skulle ni tycka bättre om nån med sillikonklumpar på bröstkorgen?
skulle du bli lyckligare?
skulle du möjligtvis behöva någon annan form av behandling mer då? (typ psykolog)
i mina vääldigt svaga stunder kanske jag funderar, men sen kommer jag på att jag skulle se rätt dum ut.. okej mina bröst är små, men rätt snygga och jag tycker om dom ibland också (det är inte bara något som jag säger när jag fått för mkt att dricka). dessutom skulle det se weird ut för jag är inte världens största människa heller..
men det är precis som att det blivit okej, rätt naturligt liksom att ta sig en liten fettsugning då självförtroendet tryter.. nog om det, blev bara upprörd över att denna annons finns i "sommarhalland" och har funnits i hallandsposten vid andra tillfällen..

hehe jag säger inte vad jag ska göra idag förrän jag har gjort det. vi har smitt hemliga planer ;)


det är löning idag också, sen ska jag fanimej hämta mina äckliga små betyg, även om es-rektorn kommer hålla ett långt tal om prestationer och livet som han gjorde sist jag och ricki vågade oss dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0