Tell your boss you're dead. Let's go back to bed.

Tänk om jag skulle råka bli sjuk nu. Mitt i loppet ramlar man ihop och blir överkörd av allt skit. Sing-mari skulle stå kvar och hoppa på huvudet, Gunsan skulle bombadera mig med nervösa sammanbrott, Mats skulle typ tränga in i min hjärna och överföra dåligt samvete till hjärnan och en bokstav mindre i betyget,. Vad det nu spelar för roll.

Själv skulle jag inte palla det. Jag hade blivit deprimerad, för jag klarar inte av ensamheten.
Just därför kan man bli sjuk i den grad att man orkar muppa omkring på stan, men får migrän av matten...

Förresten lydde jag Martins råd igår. Jag hoppade av på Eurostop, och gick hem bara för att få tänka lite, få tiden att stanna upp för en stund. Världen och Fyllinge sover en decemberkväll klockan tio. Kändes det som.

Idag har jag prioriterat familjelivet för en gångs skull. Kören är inställd och det känns faktiskt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0