Sista veckan

Nu borde jag ta tag i skiten med mina sista hösttermins-krafter. Ändå sitter jag här och vet inte var jag ska börja.
Mitt nyårlöfte ska bli att jag inte ska vara sur och otrevlig bara för att jag känner mig äcklig och ful vissa dagar. Idag har jag till exempel bara längtat efter att få tvätta håret, för att jag känner mig så grymt skaaab.

- Duscha
- Leta fram en inaktiv hemmakvälls outfit
- Kolla julklappar till MIG MIG MIG i dom tusen reklambladen som för tillfället täcke vårt köksbord
- Göra upp en budget
- Läsa klart engelskaboken som ska vara klar tills imorgon. (och börja)
- Skriva julklappslista
- Koka makaroner och mikra nåt äckligt från frysen
- Fundera över livets mening
- Förbereda postning av skolfotot
- Leta upp alla böcker som jag är skyldig biblan (idag hade dom spärrat mitt kort)
- Plugga på grammatikprovet som alla i min klass (utom två) fick IG på. Positiv inställning nu, majsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0