Morfar's

Jag förstår inte varför det har varit så himla omständigt att bara riva av fliken, och tejpa på den på ett kuvert. Tydligen förväntade jag mig att det skulle kännas fruktansvärt tungt, vilket gjorde att jag skjöt upp hela proceduren några månader. Så nu sitter jag här, med över 600 spänn i skuld till Tema skolfoto. Man kan ju alltid hoppas att de bara registrerar och struntar i förseningen, men efter alltför många liknande erfarenheter, talar detta emot. Men men...

Nu ska jag snart in till stan och testa det nya fiket/baren Morfar's med Frida, Sofie och Lovisa. Jag hoppas kunna ge en hyfsat detaljerad recension senare, eftersom jag planerar att dra dit framåt kvällen också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0