How do you messure a year?

Dagen började bra, satt och mös med chai-te och tända ljus. Sen gick det utför, eller rättansagt platt fall. Två gånger med min cykel som inte tycker om att åka på is. Det blev till att gynna hallandstrafiken och missa första kvarten av psykologilektionen helt enkelt.

Efter 50 minuters engelska, hoppade jag över klassrådet och drog mig in mot staden för att träffa Ems och Malin. sen rullade tiden på i sin egen takt. Solosång, träffa E...

Utvecklingssamtalet gick bra, jag tror att jag satt där till halv sju istället för klockan sex... Fick höra att jag hade en positiv och avslappnad attityd när det gällde skola och plugg, och visst bredde jag på. Visst pratade jag som om jag var helt chill, vilket jag faktiskt är. Jag är nästan lite-coola-katten-på-högstadiet om man jämför med de flesta andra. Efter nian och ettan fick jag liksom nog. Fast helt careless och helt slapp är jag faktiskt inte. Till en viss gräns.

No day but today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0