Fritöser är ju sååå passé...

Denna dag. Åkte hemifrån 07.36, var hemma 23.20. Personligt rekord, tror jag. Skola, sen jobb som grädde på moset. Jag, Alexandra och Ems hann iallafall fixa lite grejer :)
Tacka gud för sovmorgonen imorgon.
Jag är ganska trött, och har lite feber och halsont. Fast jag har panodil och skönt folk omkring mig, så det känns inte så jobbigt.

Jag och Ems är Pucko 1 och 2, och det känns som om vissa saker kommer förfölja en ett tag framöver ;) hahah.

Ibland fattar jag inte vad jag håller på med. Men man måste väl få vara sån ibland. Jag är rätt snäll egentligen om jag får min kaffe latte och är fräsch i håret. Egentligen har jag inte lust att gå på julavslutningen imorgon, hade varit skönt att bara ligga och dö på Malins säng och kolla på tv. Lät vääldigt lockande. Istället blir det väl Sunes Jul och blåbärsläsk med Sp06k :P Och nåt shit i Bergmanssalen.

Nu är det dags att sova bort huvudvärken. En ny dag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0