varför bryr jag mig?

Idag har varit en mysig dag. Har spenderat den med underbaraste systrarna, båda är hemma eftersom mamma fyller år idag. GRATTIS MAMS! =)

Fixade bort tyskan idag, mitt schema är därför underbart och jag har haft den bästa engelskalektionen ever (50 min)

Har knappt haft tid att fundera något idag på en viss person, men så fort det blir lite tyst runt omkring mig, smyger tankarna sig på.. känner ofrivilligt efter och känner att jag tycker om honom. Känner honom knappt, men varför bryr jag mig så himla mycket om vad han har sagt om mig? om att vi hade så jäkla kul? brukar aldrig bry mig, men det är ju självklart eftersom att han är förbjuden. typiskt mig.

Jag har varit trött men uppåt idag, trots att jag kom hem för sent igår och att jag gick upp halv sex i morse för att gratta mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0