the winter went to spring and she faced the light with her summersmile.

Jag sitter och varvar ner, har varit ute och sprungit, duschat och ätit återhämtningsmål. Jag var inte så dålig ändå, jag tog Assarp på 25 minuter (visserligen 7 minuter sämre än innan, men helt ok) :)

snart börjar skolan, behöver jag säga att det känns skumt? Pratade med ellie för första gången på nästan en månad igår, hon kommer hem på lördag :)

Ska ha en vit vecka, förutom kanske onsdag, får la se.. ;) Jobbade idag, ska jobba imorgon, sen blir det nog inte mer (förutom på helgerna då)

saknar redan mallis, det var härligt :D det var mysigt att komma hem också, jag och erica övertalade mamma,stefan och simon om att vi ville gå på bio igår kväll (ca en 45 min innan bion började). Sånna lördagkvällar är också härliga.

Ha det fint ikväll allihopa, själv ska jag bara missbruka telefonen en stund, och försöka mig på den engelska versionen på Harry Potter. Wish me luck. Jag undrar om han dör.


Kommentarer
Postat av: filippa <3

jag har läst den. HIHIHIHIHI lycka till sötnos!

2007-08-13 @ 12:27:47
URL: http://lippshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0