tandläkarglädje

Jag ringde till tandläkaren igår och blev helt bestört när dom inte hade några jourtider kvar åt mej.

-  Asså jag har tappat en bit av min tand, men asså jag har den inte...
-  När hände detta då?
-  Ehrm... Igår kväll...
-  Varför ringde du inte tidigare?
-  Hehe. Jag sov.
-  Jobbar du natt eller? (fnys)
-  Njao, delvis...
-  Nåja då kan du säkert vänta tills imorgon.
-  Men det typ skaver! (känner efter jättenoga)
-  Vi har inget, du kan få imorgon vid halv tolv.


Måste säga att jag blev rätt sur för utfrågningen. Jag ljög ju med det där om sovandet, men hon skulle nog inte ge mig nån tid om jag sa att jag inte hade ringt för att jag inte pallade, och att jag var riktigt bakis.
Ska dit nu, jag tycker om att gå till tandläkaren.. Det är lite småmysigt faktiskt. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska säga att jag gjorde. Kan ju inte säga att jag inte märkte det, och att det antagligen var för att jag smällde ett glas mot tänderna..Hrm. Tricky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0