skyfall

Jag känner inte mig riktigt i form idag. Kan bero på skolan (vad där i typ en timme). Det fattades sju sen förra året, klassrummet hade växt och antalet krymt. Dessutom saknades vår kära ex-klassföreståndare som nu ska hålla sig till ledarskap. Hon hade för övrigt råkat ut för en cykelolycka, vilket ledde till en hel del leende och "oj, vad trist".

Vi lunchade, sen släpade jag, Frida och Sofie oss runt på stan. Måste ha berott på lågtrycket eller något, för vi var verkligen down, Sofie fick  typ migrän och jag kände mig likgiltig inför skor och skatteåterbäring (samtidigt!)
Lågtrycket? (eller är det högtyck?)

Sprang Assarp och slingan idag, Varje gång jag hade bestämt mig för lite extrarundor började värsta skyfallet. När jag var klar med respektive runda klarnade det, och jag tänkte: Äh, kan jag lika gärna ta en bit till. Så höll det på i 45 minuter, sen gav jag upp, duschade och ägnade lite tid åt Bridget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0