livet kan vara enkelt, gör det till det du vill att det ska vara.

Jag älskar mitt meningslösa liv :)
men hur bli det när man är ensam. längesen jag testade, vågar nog inte.

sitter och laddar mp3:n med lite skön musik, men kommer knappt på nåt.. blir väl lite jack antagligen.  Banana pancakes. Mmm.. tänk om man kunde äta det..
jag känner mig lite kall, vet inte om det är av obehag eller rent fysiskt.

jag tycker inte om att läsa bloggar längre, iallafall inte människor som bråkar och där jag är involverad. Jag tycker faktiskt inte om någon av de två bloggarna (förlåt, det är inget personligt nu) om folk vill ta kontakt eller säga mig något kan de bara prata med mig (har övervägt att ringa dig flera gånger, men jag orkar inte bråka).
Det är det enda jag tänker säga om det. Och att jag faktiskt inte är sur på dej, det tar energi och det finns så mycket annat roligt att tänka på, eller hur? det är svårt och jag förstår om du är förbannad, men jag vill inte att du pratar/skriver mer om mig eftersom jag inte på något sätt var inblandad i det E skrev.. det gäller båda, jag vill inte att bloggar ska handla om mig.
sålänge det inte är nåt positivt då :)
Deal?

jag vill springa nu, andas frisk luft, rensa tankarna. det var längesen nu och jag vill komma i form nu, när jag äntligen kan. har gått upp 5 kg denna sommaren och vill inte gå ner. Bara få tillbaka mina muskler och min kondis. Palla vara klen :)

Tack och hej från mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0