Första skoldagen

Idag var första riktiga skoldagen på läsåret. Självklart inledde jag med att skämma ut mig lite lagom. Skyllde på arbetsskada :P När våra nya lärare ropade upp mig sa jag självklart JA TACK! Why me? ;) Hur som helst, mitt flummiga jag vaknade. Ingen skada skedd.
Sen hade vi en fet håltimme, så jag, Sofie, Frida och Lovisa hyrde en jättekonstig och rent motbjudande film. Fast det var jättemys ändå, köpte hem lite mat också s satt vi hos Sofie. Believe it or not; Rickard tryckte i sig en hel pizza på typ en kvart. Vi släpade oss till bussen och åkte gratis :) Sen hade vi musik och fick därmed gratis migrän också :D
Sen stack jag, ricki och sofie in till stan igen och tog en snabbfika på espressohouse, och efteråt gjorde rickard upp en "förbjudet-lista". Pizza var med :P

Jag åt KÖTT i lördagsnatt. Jocke smugglade ut massa cheeseburgare, och hungrig (och borta) som man var åt man ju allt. Jo, detta har jag fått höra efteråt...

Kören börjar idag :) Klockan 18 är det dags. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0