det som inte händer idag händer någon annan gång :)

Jag känner mig lite lost idag. Emma ringde och sa att det antagligen inte blir något ikväll eftersom hon ska jobba imorgon. Jag blev också påmind om att JAG skulle börja tvåan imorgon! Det är helt sjukt, hur kunde jag glömma det?! Självklart vet jag att vi börjar på torsdag, men jag har inte riktigt kopplat att det är IMORGON. I och för sig börjar vi inte förrän tio, men man vill ju vara någorlunda fräsch... Hur som helst. Lördag kommer bli dubbelt så kul.

Sen träffade jag Rickard, Sofie och Filippa inne i stan. Det ösregnade och espressohouse var översvämmat av folk, så det blev en fika på Vattenporten. Igen :). Mitt shoppingsug växte och växte, och HELA min femtiolapp brände i fickan när jag kollade på hur dom shoppade runt. Hur som helst var det mysigt och en bra uppladdning inför en äcklig termin med way too much plugg.

När jag kom hem för en stund sen fick jag dock en underbar nyhet. SKATTEÅTERBÄRING!! :D Jag förstod inte i morse och tänkte att det antagligen innebar en massa deklarationer och så. Men nej, mamma sa att jag bara behövde skriva på sen var dom 600 mina :) Vad händer imorgon? En jättesojalatte och en shoppingtur. Precis vad man behöver efter en skoldag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0