busy saturday

Ska jobba idag, 12-15 bara, sen ska vi äta middag ute för steffes mormor fyller år. mamma kommer hämta upp mig prick tre...kommer få byta om i bilen (nej, det har jag ju aldrig gjort innan). orkar ine stressa men hela dagen kommer ju bestå av det. Jag har ätit en bra frukst iallafall =)

På lite bättre humör idag. Fick dock igen från Malik som ringde mig mitt i natten, terrar nämligen honom och vill att han ska komma när jag festar. Sen ringde en annan också som jag inte nämner vid namn.... SVARADE INTE!
Gah, hade ju velat festa egentligen, men men kan ju vänta tills ikväll.

Ska följa med Elin till Åled nu, ut på landet haha...Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0