+ -

Vi gillar idag

- Snygga män som diskar. Okej, jag erkänner. KAN hända att jag RÅKADE titta in till grannen mittemot.

- SSU- möte.

- Gummistövlar. 2011:s bästa köp.

- Att jag ägnat två timmar åt att lyssna på en asbra föreläsare som diskuterat okunnigheten om diskriminering och rasism.

- Sushilunch med kursarna.


Vi gillar INTE idag

- Tygskor. Ja. Ni fattar varför.

- Puckon som råkade öppna kurslitteraturen och går loss på att visa föreläsaren detta HÖGST ovanliga faktum. Kom igen, vi går inte på gymnasiet längre. ALLA måste läsa. ALLA kan prata. Vi försöker inte leka spåtant bara.

- Mitt shoppingsug. Say no more.

- Filtar som folk börjar hasa omkring med på stan. Poncho i all ära, men jag tycker man tar det till en helt ny nivå i höst. Asmysigt, ja. Snyggt, nej. Smidigt, VERKLIGEN INTE. Går tass i tass med onepiece: låt den snälla stanna inom hemmets väggar bakom stängda dörrar, tack!

- Att jag bara har 45 minuter kvar på spottan. Måste köpa premium.

- Att jag fått reda på hur många illaluktande människor man kan stå i en busskur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0