kommer alltid vara den

Ibland är det precis som att backa i tiden.
Trots att allt ser helt annorlunda ut, blir allting likadant.

Goffman hade tyckt att jag var fett kul att studera. Jag tycker att jag är mindre kul att studera.

Men om sanningen ska fram så känns det inte längre, är totalt imun.

Kunde dock inte förmå mig att ta mig ut till vildanden och spana på min gamla lägenhet. Är extremt svag för nostalgi.

Fast det var längesen jag kände mig såhär tankspridd, lycklig och förvirrad.

Är helt galet hungrig, men har ingen mat. HURRAHURRAHURRA!
Duktig tjej som anpassat hela skafferiet så att jag bara har saker som man kan laga någonting utav. No snacks.
Sätter punkt för denna högst mindfuckande dag och går och lägger mig med kurrande mage.
Shit vad man kan tycka synd om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0