väntar intensivt

Väntar otåligt. 19 dagars försening, typ värre än SJ- tågen. Iiiiinte okej.

MEN.

Mitt paket kom dock NÄSTAN idag. Stört att tänka nästan när man fick ett vanligt jävla kreditkort istället för mina "gåvor" från nelly.com.

Det var som världens mest tragiska julafton. Väntade på att kvantumbruden skulle komma tillbaka med värsta paketet när jag lyckligt slängt upp avin på disken.

MEN ICKE!

Det var inte DEN avin, utan ett vanligt vitt kuvert.
Dog lite.
Varför skickar man ut en avi på ett satans kuvert samtidigt som jag väntar paket?
Sååå nära.

NEJ.

Det blir inte NÄRA BARA FÖR ATT MAN SJÄLV INBILLADE SIG SAKER.
När tusan ska jag få in det i mitt huvud?!

b
b
b
b
b
b
b



Kommentarer
Postat av: Dennis Gripenhielm

Haha, ja vi alla sitter väll där på julafton, typ till Kalle Anka, o väntar på rätt paket. Ska inte klaga, den heliga timmen är verkligen den roligaste på hela året. Inget slår den. Inget!



/PorrDempa

2011-05-17 @ 10:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0