Samma nätter väntar alla

Har nyss varit ute på min och sofias numera vanliga kvällsrunda. Arbetar på magmuskler och skrämmer skiten ur ett sovande halmstad med den lyckligt puckade sigge i högsta hugg. Får en tung klump i magen när jag tänker på att jag ska åka hem till lund imorgon. Känner mig mycket bättre men jag är rädd för den stunden jag måste lägga mig i ensamheten och stirra ut över mina 20 kvadrat. Har fortfarande mitt läger hos emma och petter, men imorgon är det bara att bita ihop och ta mina kassar och asa mig till tåget. Fan fan fan. Önskar att jag kunde längta till mitt hem igen men är bara så galet bränd nu. Det är ditt fel. Och herregud vad du är tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0