Halmstad när det är som bäst

Ligger i min gamla säng i mitt gamla rosa/lila rum. Jobbat stängning, hjärtat slår fortfarande rätt piggt efter mickans redbull. Är i övrigt mycket nöjd med helgen och livet i största allmänhet. Hamnade på någon slags vip-runda igår: slapp stå i jättejobbig kö och fick hela tiden nya drinkar och shots i tassen. Inatt när jag skulle göra det sista i lobbyn på jobbet lyckades jag dessutom bli uppraggad genom fönstret. Efter lite teckenspråk flåsade söte snubben lite på rutan och skrev ner sitt nummer, vilket naturligtvis försvann så fort han gått. Fint ska det vara! Nä nu måste jag verkligen sova, ska upp och jobba om några timmar igen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0