never found the perfect things to say, but at least I tried.

Ligger och lyssnar på marit bergman i pyjamasbyxor och mår rätt illa.
Har varit hos slevin och ätit så mycket kantareller och cheesecake att det till slut inte var kul längre. Har varit så hög på socker och koffein att vi nästan slagit rekord i adhd.

Sen knatade jag hem i min vita tröja, vilket kändes sådär framgångsrikt eftersom det började ösregna någonstans vid hemköp.

...

Imorgon är det dags för upprop nummer två. Har redan raggat en bok som verkar (yeah, jag är en jävla tönt) jätteintressant.

Sånglektioner eller gymkort, det är frågan alltså.
Kommer förmodligen fundera tills pengarna sugits ut från kontot ändå,
så det är väl skitsamma egentligen vilket jag väljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0