morgonpasset

Inatt var hela gamletull på jättegott humör.

När man är på gott humör i mina kvarter får man en spontan och överväldigande lust att ba slå i dörrar heeela natten och skrika konstant tills man låter som en ko i puberteten.

Sen blir man extremt givmild också och vill att alla ska ta del av ens FETA bas som bara är sååå skön att sova till.
Min granne som bor på våningen över mig var av ljudet att döma skitlycklig.
Denne och dennes sällskap var mycket måna om att jag skulle få höra på deras slöa dunkande hela natten.
Jävla djur,

Halv sju ringde klockan och jag var helt paj.

Runt den 19:e september är därför samtliga av mina vänner och ovänner inbjudna för att fira min 21- årsdag, att jag har en fräsig lya (som förhoppningsvis kommer att bli ännu fräsigare) samt att bjuda gamletull på en riktig helvetesnatt.

Var bara tvungen att avreagera mig lite.

Tänder ljus och glor på how I met your mother. Njuter av livet liksom.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sophie

jag bokar någon dag runt den 19 sep för fest. haha

2011-08-13 @ 17:27:29
URL: http://newmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0