Fyra år sedan

Hade tråkigt och hittade det här i bloggen från september 2007. Kul att se vad som hände i huvudet på en 16- årig maja.

10 favoriter:
Färg: Röd
Mat: Pasta/glass?
Film: Forrest Gump
Bok: Bridget Jones
Sport: Dans
Årstid: Sommar, fast om hösten är fin..
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Avspänd o glad
Smak: Äpplesmak
Kläder: Svarta jeans,lila långt linne och grå munkis
Bakgrund: Mina prydnadskuddar som ligger i en hög på golvet
Nagellack: Nej
Tid: 19:08
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: att telefonen ringer, och att jag inte orkar lyfta mitt ass och svara. Är det ngt viktigt (till mig) får man väl använda sig av mobilen.

8 första:
Bästa vän: Hilda, tror jag
Smeknamn: Majson-Bajson (Frida)
Husdjur: Katt..? Jag hade många djur.
Piercing: Öronen. Fortfarande, tyvärr.
Förälskelse: Hampus (A)
Musik: Fiskarna i havet, fåglarna på taken... :)
Bil: En röd med gul tuta. I plast.
Kyss: Johnny.

7 senaste:
Alkohol: Jadu. Antar att det var någon spetsad cider.
Mat: Fullkornspasta
Dryck: Vatten
Biltur: Stefan körde mig i ilfart till skolan
Kyss: Förra fredagen. A.
Spelad låt: "Alone together"- Marit Bergman
TV-program: Nyheterna, kollade om jag var med, men nej...

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
Brutit mot lagen: Cyklat mot rött, ända jag kan komma på faktiskt.
Blivit arresterad: Jag? Majsan? Nej du.
Badat naken: I badkar, halvt som halvt i havet.
Varit med på TV: Ja, igår. I USA ^^
Kysst någon du inte känner: Mm :)

5 nej tack:
Kläder: Sånna grå tält som Gunsan har.
Mat: Sånna rosa fläskbitar som badar i ärtsoppan.
Musik: Hårdrock och skrik.
Dryck: Varmt vatten. Tequila. Jag mår illa.
Personlighetsdrag: Sånna som tycker att dom är bättre bara för att de har tråkigt och säger hur dåliga de är hela tiden.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var i stan och sjöng på Solheim Cup :D
Du kan höra just nu: "the way I are"- Timbaland
Du inte kan leva utan: Sjunga, härliga människor, dans, mobilen. Musik.
Du gör när du har tråkigt: Läser massa bloggar. Och gör sånt här. :P

3 misstag:
Killar:
Att jag trodde något.
Kompisar: Att jag glömmer bort folk :(
Svek: När jag stack iväg och träffade .... fast jag bestämt filmkväll med en kompis och använde henne som täckmantel. Det blir aldrig bra ändå.

2 val:
Kaffe eller te: Kaffelatte? Eller kaffe med mycket mjölk :)
Vår eller höst: Beror ju helt på. Jag blir kär på våren.. och på hösten...äh. Lika. Tycker inte om mellanting, och det är just vad höst och vår är.


En önskan:
Bli kär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0