min vita helg

Inatt försökte typ hela lund ta död på mig mentalt känns det som. Har lovat mig själv att sluta skrika med till oskar linnros när jag dansar för det låter uppenbarligen fördjävligt. Har svaga minnen från halvtretiden tror jag när jag vaknar av Å RÖKER SAMMA MAARLBOROOOO JA MIIINNS. Sen JAG TOOOG EN KUUULA FÖR DEEEJ O FICK EN SMUUULA TEEEBAAAX.

Jag har ju som bekant begåvningen att kunna somna i princip var och hur som helst så jag lyssnade roat sen nickade jag till och somnade igen.

Hade dock inte samma lyx som Vicky. Är ju väldigt smickrande när någon knackar och plingar på dörren och skriker mitt i natten när man ska upp klockan 6 och köra tenta. KLART HON VILL MEEEEE.

Glassade iallafall upp runt 11 idag när jag vaknade av mobilen, sen parkerade vi oss på gården med varsin kopp kaffe och delade en kebabpizzy. Kunde sitta i shorts och tubtop med glajjorna på. Kände mig så glammig att jag försökte flirta med den jättesvarta katten, men han verkade inte så pepp på vare sig fefferoni, kebab eller mig.

Nu ska jag ut och jogga och få bort pizzan ur systemet. Åt chirre igår så hela veckans diet känns gaaaanska wasted.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0