surdegstoast?

Idag har jag suttit i skolan och lyssnat på åtta grupper som redovisat fältobservationer i flera timmar. Kan ju lugnt säga att jag INTE var särskilt pepp på att gå upp och köra vår presentation som för övrigt var sist. Man kan ju faktiskt dela upp klassen i två, men det verkar man helt ha förträngt. Jaja, whatever. Kan ändå inte göra någonting för att jag fortfarande är pank.

Igår var jag i malmö, typ i kyrkan, United. Liknade ingenting jag varit med om tidigare. Det var en absurd (men rätt kul) kombination av jesus, timbuktu, hög popmusik, bildspel och en vilt gestikulerande predikant. Underhållande, OH YEAH!

JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ SEVEN ELEVENS JOBBIGA SPOTIFY- REKLAM ATT JAG NÄSTAN KRÄKS. Gör från och med nu ett ställningstagande och bojkottar hela kedjan (speciellt deras jävla surdegstoast)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0