Stängy

Woho. Ligger äntligen i sängen efter en monsterkväll på donky. Tröstar mig med att jag får pengar. Hade byggt upp en bild av att folk hellre ville grilla själva ute i trädgården och sånt, men icke! Vi var klara klockan tre eftersom vi fick den stora äran att städa upp efter alla grisar som valt att go wild på uteserveringen. Det bästa är ändå att jag ska vara på jobbet om åtta timmar igen. Hade allvarliga funderingar på att slå läger på golvet eftersom det kändes smått onödigt att åka hem. Aja, jag klagar inte. Jag jobbar inte heltid. Jag var inte bakis idag. Jag kommer få schyssta benmuskler. Jag blir konstant distraherad så att jag inte kan tänka på hur ont det gör att släppa taget.

Kommentarer
Postat av: Dennis Gripenhielm

Invincible yäääj

2011-04-27 @ 08:38:22
URL: http://gripenhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0