satc

Efter en lagom hård jakt har jag nu funnit när satc2 har premiär.
Har redan planerat att jag ska ha vrålsnygga och livsfarliga pjucks denna vackra dag, dock har jag oroat mig för hur min ekonomi kommer att se ut vid detta tillfälle. Dessvärre upptäckte jag att jag inte hade någon anledning att oroa mig på ett tag.
Premiären äger nämligen inte rum förrän den 28 maj! Fyfaaan. Hur kan dom räkna med att folk står ut att vänta så länge?! skit.



sitter och häckar på biblan och väntar på att klockan ska bli halv två. Då blir det lunch med mickan och fröken fagerholm. Hoppas hon tar sitt förnuft tillfånga och går med på Robban´s. Okej, personalen är lite smått inkompetent och det är lite overprice, men det skulle ju vara o ljuga om man förnekade att dom hade helt sjukt snygga lokaler.

Sen blir de träning på tk- jag och evve ska köra stenhård kondis idag eftersom alla löpbanden var upptagna igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0