Göteborg+pengar= pank

Okej jag är nästan pank, jag vågar inte skriva i bloggen hur mycket pengar jag har bränt. Det är rätt pinsamt.
Men det var värt det. Helt fantastiskt, vi hade mys! Lunchade på den efterlängtade indiska restaurangen, shoppade alldeles för mycket, tittade på en helskön film på en gigantisk biograf och bara vandrade gatorna fram i en stad som luktade höst.
Det avslutades på en dubbeldejt. 4 trötta brudar och en paj ;) Sofie drack kaffelatte, och hade svårt att förstå min kärlek till denna dryck. Lovisa och Frida var hälsosamma och drack grönt te.

Var hemma med tåget vid tolv, så jag var rätt trött, mina fötter hade gått mååånga kilometer.

Imorse var det upp som en sjuk tupp och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0