Katter landar alltid rätt


Första delen av dagen var rätt plågsam och jag var mest irriterad. Den blev inte bättre för att jag fick vara fakking talkör på teatern också, och sitta och glo på när andra gjorde sina roller. Kul, skitkul. Sista lektionen höll jag på att rinna över, var tvungen att hämta energi och kyla ner mig, och låste in mig på toaletten ett flertal gånger. Det är väldigt moget av mig, anser jag själv, och jäkligt planerande också. För tänk om jag skulle få ett sånt utbrott. Om jag hade varit en katt idag, hade jag haft konstant utspända klor idag. Kanske hade jag klöst någon ;)
Jag funderar på att åka till pappa i helgen, för där finns en stor mörk skog där man kan springa hur långt man vill, och skrika så högt man orkar...

Tro det eller ej, men jag kommer ALDRIG att bli någon höjdare på bowling. Jävligt konstig sport är vad det är egentligen.

Hur som helst, kvällen var helt ok. Träffade Malin på fika före så jag hann prata av mig det värsta. Sen såg jag Malin utklassa mig och resten på bowling, trots att hon var helt sjuk, och var sådär som man är när man bara borde ligga hemma och bli matad med soppa av en pojkvän som älskar en även om man ser helt hemsk ut. Om jag inte hade gått i skolan hade jag kanske kunnat vara stand-in så länge haha.
Vi fördrev lite tid inne på donken i stan till sista bussen gick, och då insåg jag att jag kände de flesta som jobbade där då också. Som Jocke sa. En enda stor McFamily. Så sjukt dåligt bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0