another likely story

Ligger i soffan, helt utslagen efter att ha kollat amerikanska komediserier i typ tre timmar, jobb och promenix på gatorna runt rotorpsområdet.
Funderar på varför min underläpp på något mystiskt sätt svullnat upp och förundras över att lägenheten är i okej skick.
Någon lekte nämligen shot gun med min spis igår, jag lagade pulversoppa klockan tre när jag kom hem från stan (vilket för övrigt bestod i att köpa falafel och diskutera huruvida blandad sås var absolut bäst med min kebabgubbe) och tänkte på helt andra saker när jag lämnade plattången ensam, övergiven (ja, jag hade dragit ur kontakten!) imorse.
Cyklade även med luren i ena tassen hela vägen till jobbet och tog en simtur i fritösen (Eh?)

Living on the edge liksom.

Nu är det dags fär den där hemförsäkringen va.

Nu är jag där igen. Nära är INTE vad som kunde ha hänt.

tjatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0