If it's the same for you I'll just hang

Sitter hemma hos Jonas och glor i min ensamhet, nyss hemkommen från fyllecirkus i staden halmstad. Party i all ära, men seriöst, vad är det för jävla mongon som drar omkring i min fina hemstad en lördagnatt? Alltså, det är helt okej om jag själv är i det skicket, men om man inte är det så är det pure pain.
Har haft en skitbra dag; svettats lite på donken, spelat laserdome med ett underbart pack av människor och druckit kaffe på robbans.
Kände att jag började bli lite smågalen av ett vapen i tassen där framåt slutet av laserdomen, speciellt när de startade rökmaskinen och de började spela musik som lät som om det var från "mitt i naturen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0