A little more time

Har gottat ner mig i min gamla favorittröja. Eller. Den är egentligen inte min. Försökte kolla på ett laggande solsidan för jag missade det helt igår. Avbröt ett tjejpladder med ett panikskrik och konstaterade att vi missat det med tjugo minuter.
Hatar att jag trivs så bra här. Har bostadsköat mig lite mer idag. Mitt problem är väl att jag gillar att vara typ överallt. Finns så mycket som aldrig hade hänt om jag aldrig flyttat till Lund. På ont och gott.
Det kommer bli en extremt ansträngande dag idag. har massa bra dejter. Ska börja med att hoppa in på riksdelen och vara lite jobbig. Eventuellt ta med mig kaffe till chefen där, hört att han är snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0