Läs DN, snälla. Finns en nyfödd bebis som heter Uffe Uggla där idag.

Idag städade jag mitt rum. Det är inte så kul att komma hem efter en hurtig morgonpromenad och se sex halvfräscha kaffekoppar, gamla chokladpapper och betalda räkningar ligga utspridda över alla(?!) mina 20 kvadratmeter. Det är typ som att skåla in det nya året på toaletten. Jaa, you get the point.

Lyckades iallafall ta min arma kropp till gymmet och misshandla mig själv psykiskt på det där jävla rullbandet. Vissa dagar är det skitkul att ränna omkring på ett och samma ställe utan att komma någonstans. Andra dagar känns det bara jobbigt intelligensbefriat.

Fick jättego fisksoppa hos Malin ikväll. Fick även en koffeintablett så nu sitter jag och skakar, skriver skitsnabbt och lyssnar på slagsmålsklubben. Det är kul. Psykovarning. MEHEHEHEHEH. Nääee. Dags att vända nu.

Hittade en skitgammal to do- lista. Hade bara psykologi i 2:an på gymnasiet så jag antar att den kommer därifrån. Gillar verkligen att jag skrivit upp duscha och måla naglarna. Det är ju ofta det man brukar glömma. "baaah, ööh, jag luktar lite illa. Har jag glömt något???!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0