life can be so easy

Idag känns allting jäkligt lugnt. Det skulle faktiskt kunna vara så att jag aldrig någonsin satt min tass och börjat plugga i Lund. Inget stress, ingen ångest, inget tåg. Bara en helt vanlig förmiddag i Halmstad.
Har en allmänt bra känsla idag, inte minst för att jag ska få träffa halmstads mest fåfänge man och för att jag ska få gå omkring och snacka skit med Schlevin. Ska ta med mina töntiga jympaskor till stan.

Blir så sur på min egen religionskurs när jag hör om hennes i halmstad. Mycket fler arga feminister, tvivlare och ateister i hennes grupp. Blir lite mer juicy diskussioner än om folk faktiskt tror på det. Visst, jag gillar min egen också, men mina fem olika lärare (medelålders män) är inte jätteintresserade av att fördjupa sig i sånna grejer. Kanske kommer mer sen.
nu jävlar är det tempo som gäller! mot stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0